FAQ

Відповіді на запитання, що часто ставляться

Я зареєстрований, чому не нарахувалися бонуси за попередні замовлення?

Бонусна система працює з 1 листопада 2021 року, тому зарахування бонусів на замовлення, зроблені 1 листопада 2021 року та пізніше. Якщо після цієї дати Ви робили замовлення та не нарахувалися бонуси – перевірте, чи є у Вас реєстрація на сайті магазину, оскільки бонуси зараховуються лише зареєстрованим користувачам. В іншому випадку – зв'яжіться з менеджером магазину.

Коли нараховуються бонуси за моє замовлення?

Після того, як Ваше замовлення буде переведено у статус "Оплачено", будуть нараховані бонусні бали в розмірі 2% від суми замовлення. Якщо це післяплата - статус "Оплачений" привласнюється тільки, коли ми отримаємо гроші від перевізника. Для цього можливо знадобиться кілька днів.

Чи можу я зробити замовлення через телефон?

Замовлення можна зробити тільки через сайт інтернет магазину mia-kava.com.ua, за телефоном це зробити можливості немає.

Якщо я зробив замовлення на вихідні, коли буде відправка?

Замовлення, що надійшли у неробочий час та дні, обробляються та відправляються у перший робочий день.

Чи є безкоштовна доставка?

Безкоштовна доставка не передбачена, оскільки ми пропонуємо мінімальні ціни на каву, і вони не включають доставку. Але якщо Вам важливо не переплачувати, можна забрати замовлення самовивозом у Києві за адресою вулиця Євгена Сверстюка, 19, поверх 10, офіс 33. Або ж робити більші замовлення - і тоді оплата за доставку буде виправданою.

Чи є оптові знижки?

При замовленні від 10 тис грн наш менеджер за Вашим запитом сформує для Вас оптові ціни.

Де взяти реквізити для оплати?

Реквізити для оплати Ви отримаєте після того, як менеджер опрацює Ваше замовлення.